لیزر موهای زائد

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در اصفهان

کاشت مو اصفهان

کاشت مو اصفهان

اگر به دنبال دکتر کاشت مو در اصفهان و یا کلینیک کاشت مو در اصفهان هستید . کلینیک پوست و مو دکتر مسلمی ، با بهره گیری از دستگاههای بروز و تجربه های دکترهای کاشت مو اصفهان در خدمت شماست.

کلینیک مو دکتر مسلمی توانسته است  به صورت علمی و تخصصی خدمات کاشت موی طبیعی را برای بسیاری از افراد,  را با استفاده از آخرین تکنیک ها و ابزارها ارائه دهد.

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو دکتر مسلمی  با تکیه بر تجربه خود توانسته است خدمات متمایزی نسبت به دیگر مراکز کاشت مو در اصفهان ارائه دهد. 

ارائه مشاور کاشت مو  به صورت حضوری و غیر حضوری نیز از دیگر فعالیت های متخصصین کاشت مو کلینیک دکتر مسلمی می باشد ،تا کاربران بتوانند به صورت آگانه کاشت مو خود را انجام دهند.


هزینه کاشت مو در اصفهان

عواملی مانند سطح طاسی , تعداد پیوندهای مو (گرافت مو) و... از جمله عواملی است که در هزینه کاشت مو تاثیر بسزایی دارد. برای هزینه کاشت مو می توانید با شماره تلفن های 32659690-031 و 32659699-031 تماس حاصل فرمایید.


تاریخچه کاشت مو

خوشبختانه دکتر Orentreich توانست طرحی را که  توسط دکتر Okuda ژاپنی، در 20 سال قبل بیان شده بود را پیاده سازی کند  که این پدیده امروزه به اسم کاشت مو طبیعی شناخته می شود. کاشت مو مناسب برای افرادی است که از مشکل تاسی و یا ریزش مو رنج می برند. کاشت مو یکی از بهترین راه ها برای درمان تاسی مو است که امروزه در بین افراد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است .


نواحی کاشت مو

با توجه به نیاز مورد نظر کاربر کاشت مو در نواحی زیر انجام می شود.

کاشت مو سر

کاشت مو سبیل

کاشت مو ریش

کاشت مو ابرو

کاشت مو در نواحی اسکار و…


روش های کاشت مو

کاشت مو اصفهان در کلینیک دکتر مسلمی به روش های متفاوتی انجام می شود. از جمله  این روش ها می توان به کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش fut و... اشاره کرد. هم اکنون برای استفاده از خدمات مشاوره کاشت مو اصفهان  با ما تماس بگیرید.


کاشت مو به روش fit

روشی که در آن به وسیله سوزن‌های بسیار نازکی از موی فرد متقاضی برداشته می‌شود و بعد از آن این مو در ناحیه‌ای که طاس است کاشته می‌شود و پانسمانی بسیار سطحی که یک روز بیشتر نمی‌ماند بر روی آن انجام می‌شود که کیفیت موی کاشته شده بالا برود.


کاشت مو به روش sut

این روش کاشت مو در کلینیک زیبایی دکتر مسلمی توسط متخصصان با تجربه انجام میشود، علت برتری کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش های رایج، برداشت سریع و دقیق گرافتها است که زیر نظر مجرب ترین تیم دوره دیده و باتجربه کاشت مو انجام میشود و پس از ان نگهداری گرافتهای برداشته شده و سلامت آنها تا مرحله کاشت و انجام اسلیفت های بسیار ظریف کاشت گرافت ها که به فاصله زیر یک میلی متر انجام می شوند اینها برخی از مزیت های این تکنیک نسبت به سایر روش های کاشت مو می باشد.


برخی از دکترهای کاشت مو در اصفهان


دکتر مینا مسلمی , دکتر ابدالی کاشت مو اصفهان , دکتر کهنمویی کاشت مو, کاشت موی ایرانیان اصفهان , خانه مو اصفهان


هزینه کاشت مو در اصفهان

هزینه کاشت مو در اصفهان بسته به انتخاب نوع درمان شما عزیزان دارد ، جهت کسب اطلاع در مورد با هزینه های کاشت مو  با شماره مطب تماس بگیرید.


برای خواندن ادامه مطلب، مقاله کاشت مو اصفهان را مطلاعه فرمائید.


آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه لاهور، ساختمان صدر، طبقه سوم

تلفن: 32659690-031

تلفن: 32659699-031

ایمیل: info@drmoslemiclinic.com